Уся поезія Антонича просякнута релігійністю і духовністю, яка проявляється в імітуванні молитовної лірики, переспіві біблійних псалмів. Водночас колядка увібрала образи з народних пісень та колядок гуцулів, лемків і бойків, в яких різдвяні події переносяться зі Святої Землі до Карпат, народження Ісуса Христа відбувається не у Вифлеємі, а в убогому обійсті або «на санях в лемківськім містечку Дуклі». Така міфологізація створює відчуття особистої причетності до подій вселенського значення.
На вірші Богдана-Ігоря Антонича «Різдво» і «Коляда» із збірки «Три перстені» український кобзар Василь Жданкін положив музику.
Вірші Богдана-Ігоря Антонича зі збірки «Три перстені»
Різдво
Народився Бог на санях
в лемківськім містечку Дуклі.
Прийшли лемки у крисанях
і принесли місяць круглий.
Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
На долоні у Марії
місяць — золотий горіх.
Коляда
Тешуть теслі з срібла сани,
стелиться сніжиста путь.
На тих санях в синь незнану
Дитя Боже повезуть.
Тешуть теслі з срібла сани,
сняться веснянії сни.
На тих санях Ясна Пані,
очі наче у сарни.
Ходить сонце у крисані,
спить слов’янськеє Дитя.
Їдуть сани, плаче Пані,
снігом стелиться життя.
Колядка в обробці Василя Жданкіна
Народився Бог на санях
В лемківськім містечку Дуклі.
Прийшли лемки у крисанях
І принесли місяць круглий.
Прийшли лемки у крисанях
І принесли місяць круглий.
Народився Бог на санях,
Прийшли лемки у крисанях
І місяць круглий принесли.
Тешуть теслі з срібла сани,
Стелиться сніжиста путь.
На тих санях в синь незнану
Дитя Боже повезуть. (2)
Тешуть теслі з срібла сани,
Сняться різдвяні пісні.
На тих санях ясна Пані,
Очі наче у сарни. (2)
Ніч у сніговій завії
Крутиться довкола стріх.
На долонях у Марії
Місяць – золотий горіх. (2)
Сходить сонце у крисані,
Спить слав’янськеє дитя.
Їдуть сани, плаче Пані,
Снігом стелиться життя. (2)
Тешуть теслі з срібла сани. (4)
Христос ся рождає! Славімо Його